1. Polityka Prywatności – Allure Lab

Wstęp

Niniejsza Polityka Prywatności ma na celu poinformowanie Użytkowników korzystających z usług i/lub odwiedzających stronę internetową (dalej: „Serwis”) prowadzonej przez Aleksandrę Domoń Allure Lab o szczególnej trosce, jaką przykładamy do ochrony ich prywatności oraz o zasadach gromadzenia i przetwarzania danych osobowych, jak również o wykorzystywaniu plików cookies.

Zapewniamy, że prywatność Użytkowników chroniona jest na poziomie odpowiadającym obowiązującym przepisom prawa, w szczególności:

  • Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej: „RODO”),
  • Ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną,
  • Ustawie z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne.

Dane osobowe są przetwarzane przez czas wymagany przepisami prawa lub do momentu zgłoszenia sprzeciwu przez Użytkownika, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Administrator danych osobowych

Administratorem danych osobowych jest:
Aleksandra Domoń Allure Lab
ul. Powstańców Śląskich 25a, 44-200 Rybnik
NIP: 6423254082, REGON: 528929520

Kontakt z Administratorem możliwy jest za pośrednictwem:

  • poczty elektronicznej (proponowany adres, np. ola@allurelab.pl),
  • listownie na powyższy adres siedziby.

Cele przetwarzania danych osobowych

Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników w następujących celach:

  1. Realizacja usług oferowanych przez Serwis
    Dane przetwarzane są w celu umożliwienia skorzystania z usług i funkcjonalności oferowanych w ramach Serwisu (np. obsługa zapytań, rezerwacji, zamówień).

  2. Wypełnienie obowiązków prawnych
    Dane mogą być przetwarzane w celu spełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa (np. podatkowych, rachunkowych).

  3. Komunikacja z Użytkownikami w związku z pytaniami i zamówieniami
    W przypadku przesłania do nas zapytania lub złożenia zamówienia, przetwarzamy dane niezbędne do komunikacji oraz realizacji usługi.

  4. Obsługa reklamacji i innych roszczeń
    Jeżeli Użytkownik zgłosi reklamację lub roszczenie, przetwarzanie jego danych jest konieczne do obsługi tego żądania.

  5. Analizy statystyczne i optymalizacja działania Serwisu
    W celu poprawy jakości świadczonych usług oraz dostosowania Serwisu do potrzeb Użytkowników, Administrator korzysta z narzędzi analitycznych.

  6. Dostarczanie treści marketingowych zgodnych z wyrażonymi zgodami
    Na podstawie wyrażonych zgód możemy kierować do Użytkownika treści marketingowe, w tym informacje o promocjach, ofertach czy wydarzeniach.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie pewnych informacji może uniemożliwić korzystanie z niektórych funkcjonalności Serwisu.

Pliki cookies

Podczas korzystania z Serwisu na urządzeniu Użytkownika zapisywane są pliki cookies. Umożliwiają one m.in.:

  • dostosowanie działania Serwisu do preferencji Użytkownika,
  • analizowanie ruchu w Serwisie,
  • świadczenie usług marketingowych.

Szczegółowe informacje na temat plików cookies zawiera Polityka Cookies dostępna [poniżej lub w osobnej zakładce w Serwisie].

Prawa Użytkownika

Zgodnie z RODO Użytkownik ma prawo do:

  1. Dostępu do swoich danych oraz uzyskania ich kopii,
  2. Sprostowania (poprawiania) danych, jeśli są nieprawidłowe,
  3. Usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”),
  4. Ograniczenia przetwarzania danych,
  5. Przenoszenia danych do innego administratora,
  6. Wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
  7. Wniesienia skargi do organu nadzorczego – w Polsce jest to Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

W celu realizacji swoich praw Użytkownik może skontaktować się z Administratorem za pośrednictwem adresu e-mail lub listownie (dane kontaktowe w sekcji „Administrator danych osobowych”).

Zmiany w Polityce Prywatności

Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszej Polityce Prywatności w celu jej aktualizacji lub dostosowania do zmieniających się przepisów prawa. O wszelkich istotnych zmianach Użytkownicy będą informowani w sposób przyjęty w Serwisie (np. komunikat na stronie głównej, wiadomość e-mail).

Kontakt z Administratorem

W przypadku pytań, zgłoszeń naruszeń lub wątpliwości dotyczących przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt pod adresem e-mail:

  • [ola@allurelab.pl]
    lub listownie na adres:
  • Aleksandra Domoń Allure Lab, ul. Powstańców Śląskich 25a, 44-200 Rybnik

2. Polityka Cookies – Allure Lab

Wstęp

Niniejsza Polityka Cookies określa zasady wykorzystywania plików cookies w Serwisie prowadzonym przez Aleksandrę Domoń Allure Lab pod adresem [adres strony internetowej, np. allurelab.pl] (dalej: „Serwis”).

Serwis nie zbiera automatycznie żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.

Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) to dane informatyczne, głównie pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniu końcowym Użytkownika (np. komputer, tablet, smartfon). Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu oraz unikalny numer.

Podmiot zamieszczający pliki cookies

Podmiotem zamieszczającym pliki cookies na urządzeniu końcowym Użytkownika oraz uzyskującym do nich dostęp jest:

Aleksandra Domoń Allure Lab
ul. Powstańców Śląskich 25a, 44-200 Rybnik
NIP: 6423254082, REGON: 528929520

Cele wykorzystywania plików cookies

Pliki cookies wykorzystywane są w celu:

  1. Dostosowania treści Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych.
  2. Tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, jak Użytkownicy korzystają z Serwisu, co umożliwia ulepszanie jego struktury i zawartości.
  3. Utrzymania sesji Użytkownika (po zalogowaniu) – dzięki temu Użytkownik nie musi ponownie wpisywać loginu i hasła na każdej podstronie.

Rodzaje plików cookies

W ramach Serwisu stosowane są dwa podstawowe rodzaje plików cookies:

  • Cookies sesyjne (session cookies) – pliki tymczasowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym do czasu wylogowania, opuszczenia strony lub wyłączenia przeglądarki.
  • Cookies stałe (persistent cookies) – pliki przechowywane na urządzeniu końcowym przez czas określony w ich parametrach lub do momentu ich usunięcia przez Użytkownika.

Kategorie plików cookies

  1. Niezbędne – umożliwiające korzystanie z podstawowych funkcji Serwisu, np. uwierzytelnianie.
  2. Bezpieczeństwa – wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania.
  3. Wydajnościowe – zbierające informacje o sposobie korzystania z Serwisu w celu poprawy jego funkcjonowania.
  4. Funkcjonalne – pozwalające na zapamiętywanie ustawień wybranych przez Użytkownika (np. język, rozmiar czcionki).
  5. Reklamowe – umożliwiające wyświetlanie reklam dostosowanych do zainteresowań Użytkownika.

Zarządzanie plikami cookies

Większość przeglądarek internetowych domyślnie pozwala na przechowywanie plików cookies. Użytkownicy mogą w każdej chwili zmienić ustawienia przeglądarki w taki sposób, aby:

  • blokować automatyczne zapisywanie plików cookies,
  • informować o ich każdorazowym zamieszczeniu,
  • usunąć dotychczas zapisane cookies.

Szczegółowe informacje na temat zmiany ustawień cookies dostępne są w instrukcjach obsługi przeglądarek (np. Chrome, Firefox, Safari, Edge).

Należy pamiętać, że ograniczenie stosowania plików cookies może wpłynąć na funkcjonalność i komfort korzystania z Serwisu, a w niektórych przypadkach może uniemożliwić korzystanie z poszczególnych funkcji.

Cookies a dane osobowe

W ramach korzystania z plików cookies może dochodzić do przetwarzania danych osobowych, które – w zależności od rodzaju plików cookies – mogą podlegać profilowaniu (zgodnie z art. 4 pkt 4 RODO) w celu dopasowania treści marketingowych i reklam do preferencji Użytkownika. Podstawą prawną takiego przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora lub wyrażona przez Użytkownika zgoda (w zależności od rodzaju i celu używanych ciasteczek).

Kontakt

W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących polityki cookies prosimy o kontakt pod adresem:

  • [ola@allurelab.pl]
    lub listownie na adres:
  • Aleksandra Domoń Allure Lab, ul. Powstańców Śląskich 25a, 44-200 Rybnik

3. Obowiązek informacyjny (RODO)

Spełniając obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO, Aleksandra Domoń Allure Lab przekazuje następujące informacje:

1. Administrator danych osobowych

Administratorem Państwa danych osobowych jest:
Aleksandra Domoń Allure Lab
ul. Powstańców Śląskich 25a, 44-200 Rybnik
NIP: 6423254082, REGON: 528929520

Kontakt z Administratorem:

2. Cele i podstawy przetwarzania danych

Państwa dane osobowe przetwarzane są w następujących celach:

  1. Wykonanie umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) – gdy przetwarzanie jest niezbędne do realizacji umowy, której są Państwo stroną.
  2. Podjęcie działań przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) – na Państwa żądanie.
  3. Dochodzenie roszczeń lub obrona przed roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora.
  4. Marketing bezpośredni produktów i usług (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora lub wyrażonej przez Państwa zgody.
  5. Współpraca i kontakt w zakresie świadczonych usług.
  6. Automatyczne profilowanie – w zakresie, w jakim wyrazili Państwo na to odrębną zgodę lub gdy jest to uzasadniony interes Administratora.

3. Odbiorcy danych osobowych

Państwa dane mogą być przekazywane następującym podmiotom:

  1. Osobom upoważnionym przez Administratora – pracownikom i współpracownikom w zakresie niezbędnym do wykonywania obowiązków służbowych.
  2. Podmiotom przetwarzającym – np. podwykonawcom, dostawcom usług IT, księgowości, firmom hostingowym, które przetwarzają dane w imieniu Administratora.
  3. Innym odbiorcom – np. firmom kurierskim, kancelariom prawnym, podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa (np. urzędom skarbowym).

4. Okres przechowywania danych

Dane osobowe będą przechowywane przez okres:

  • Wymagany przepisami prawa (np. przepisy podatkowe, rachunkowe).
  • Do czasu przedawnienia roszczeń związanych z umową.
  • W przypadku przetwarzania danych w celach marketingowych – do momentu wycofania zgody lub wniesienia sprzeciwu.

Po upływie tych okresów dane są usuwane lub poddawane anonimizacji.

5. Prawa osób, których dane dotyczą

Zgodnie z RODO przysługuje Państwu:

  1. Prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii.
  2. Prawo sprostowania (poprawienia) danych, jeśli są nieprawidłowe lub nieaktualne.
  3. Prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”), jeżeli nie zachodzą przesłanki wyłączające to prawo zgodnie z RODO.
  4. Prawo do ograniczenia przetwarzania – w określonych sytuacjach.
  5. Prawo do przenoszenia danych do innego Administratora, jeśli przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany na podstawie zgody lub umowy.
  6. Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu Administratora lub w celach marketingowych.
  7. Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), jeśli uznają Państwo, że przetwarzanie narusza przepisy RODO.

6. Kontakt w sprawach dotyczących danych osobowych

W celu skorzystania ze swoich praw lub uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt:

  • E-mail: [ola@allurelab.pl]
  • Adres pocztowy: Aleksandra Domoń Allure Lab, ul. Powstańców Śląskich 25a, 44-200 Rybnik

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG KOSMETOLOGICZNYCH
„Aleksandra Domoń Allure Lab”
(dalej: „Regulamin”)

  • 1 Postanowienia ogólne
  1. Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki korzystania z usług kosmetycznych świadczonych przez Aleksandrę Domoń prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Aleksandra Domoń Allure Lab, z siedzibą w Rybniku, przy ul. Powstańców Śląskich 25a (kod: 44-200), posiadającą:
    • NIP: 6423254082,
    • REGON: 528929520,
      zwaną dalej „Gabinetem” lub „Allure Lab”.
  2. Regulamin stanowi integralną część umowy zawieranej pomiędzy Gabinetem a Klientem w zakresie świadczenia usług kosmetycznych/kosmetologicznych, zwanych dalej „Usługami” lub „Zabiegami”.
  3. Korzystanie z usług Gabinetu oznacza akceptację niniejszego Regulaminu bez konieczności jego podpisania. Przed przystąpieniem do Zabiegu Klient zobowiązany jest do zapoznania się z jego postanowieniami.
  4. Gabinet działa zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym z wytycznymi Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań sanitarnych, jakim powinny odpowiadać zakłady fryzjerskie, kosmetyczne, tatuażu i odnowy biologicznej (Dz. U. 2004 nr 31 poz. 273, z późn. zm.).
  • 2 Informacje o Gabinecie i personelu
  1. Właścicielem Gabinetu jest Aleksandra Domoń, dyplomowany kosmetolog (tytuł licencjata).
  2. Zabiegi w Allure Lab wykonywane są przez personel o odpowiednich kwalifikacjach, przy użyciu certyfikowanych kosmetyków, urządzeń i materiałów jednorazowych lub wielorazowych poddawanych dezynfekcji i/lub sterylizacji zgodnie z procedurami sanitarno-higienicznymi.
  3. Pracownicy zobowiązani są do:
    1. Mycia i dezynfekcji rąk przed rozpoczęciem pracy, przed każdym Zabiegiem oraz po jego zakończeniu, a także w razie jakiejkolwiek przerwy w świadczeniu Usługi.
    2. Używania materiałów jednorazowych (ręczniki, podkłady, itp.) lub narzędzi zdezynfekowanych i wysterylizowanych według instrukcji i zaleceń producentów.
    3. Zachowania szczególnej staranności w zakresie higieny i bezpieczeństwa podczas całego procesu świadczenia Usługi.
  4. Klienci są proszeni o niezwłoczne zgłoszenie kierownictwu Gabinetu wszelkich uwag dotyczących zachowania personelu, higieny bądź stanu wyposażenia.
  • 3 Zakres Usług i rezerwacje
  1. Gabinet oferuje szeroki zakres zabiegów kosmetycznych i kosmetologicznych (m.in. pielęgnacja twarzy, ciała, dłoni i stóp, zabiegi estetyczne, zabiegi z wykorzystaniem urządzeń specjalistycznych itp.). Aktualny wykaz zabiegów i ich orientacyjne ceny podane są w cenniku dostępnym:
    • w siedzibie Gabinetu,
    • na stronie informacyjnej (jeżeli Gabinet taką prowadzi),
    • w mediach społecznościowych Gabinetu.
  2. Rezerwacji wizyty w Gabinecie można dokonywać:
    1. Telefonicznie,
    2. Osobiście w recepcji Gabinetu,
    3. Ewentualnie drogą elektroniczną (wiadomość e-mail lub komunikatory, o ile Gabinet to umożliwia).
  1. W celu zagwarantowania terminu wizyty Gabinet może poprosić o zadatek w wysokości określonej przy rezerwacji (najczęściej 20–30% wartości Zabiegu). Nieuiszczenie zadatku w terminie wskazanym przez pracownika Gabinetu może spowodować anulowanie rezerwacji.
  2. Klient powinien przybyć na umówioną wizytę punktualnie. Spóźnienie powyżej 15 minut może skutkować:
    • skróceniem Zabiegu, za co przysługuje pełna opłata,
    • odmową wykonania Zabiegu, jeżeli nie da się go skutecznie wykonać w skróconym czasie (co może prowadzić do utraty zadatku).
  3. Gabinet zastrzega sobie prawo do odwołania lub zmiany terminu wizyty z przyczyn losowych lub niezależnych (np. awaria prądu, nagła absencja personelu, powody zdrowotne). W takiej sytuacji Gabinet niezwłocznie zaproponuje Klientowi najbliższy dogodny termin, a ewentualny zadatek zostanie przeniesiony na nową wizytę.
  4. Klient ma prawo bezkosztowo odwołać wizytę:
    • nie później niż 24 godziny przed umówionym terminem Zabiegu (o ile nie postanowiono inaczej).
      W przypadku niedostosowania się do wyżej wymienionego terminu, zadatek może nie podlegać zwrotowi, a zabieg ujęty w karnecie lub pakiecie może zostać uznany za zrealizowany.
  • 4 Warunki wykonania Zabiegu i przeciwwskazania
  1. Przed przystąpieniem do Zabiegu każdy Klient jest zobowiązany do wypełnienia i podpisania karty Klienta/ankiety na temat stanu zdrowia (o ile wymagane) oraz zapoznania się z przeciwwskazaniami do Zabiegu.
  2. Klient musi poinformować personel Gabinetu o wszelkich schorzeniach, dolegliwościach, alergiach, przyjmowanych lekach, a także o ciążach, rozruszniku serca, chorobach nowotworowych, chorobach zakaźnych (w tym WZW), wszczepionych protezach itp., które mogą stanowić przeciwwskazanie lub wpływać na efekt zabiegu.
  3. W razie wątpliwości co do stanu zdrowia i bezpieczeństwa wykonania Zabiegu, personel Gabinetu ma prawo odmówić jego wykonania lub zaproponować przeniesienie go na inny termin – bez konsekwencji dla Gabinetu.
  4. Nieprzestrzeganie zaleceń pozabiegowych i zasad higieny przez Klienta może ograniczyć skuteczność Zabiegu lub wywołać niepożądane reakcje, za co Gabinet nie ponosi odpowiedzialności.
  5. Zgoda na wykonanie zabiegu może zostać udzielona zarówno w formie ustnej jak i na piśmie.
  • 5 Odpowiedzialność i ubezpieczenie
  1. Wyłączenie odpowiedzialności:
    • Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne reakcje niepożądane, jeśli Klient zataił ważne informacje o swoim stanie zdrowia lub nie zastosował się do zaleceń i przeciwwskazań.
    • Rezultaty zabiegów mogą się różnić w zależności od indywidualnych uwarunkowań organizmu; Gabinet nie gwarantuje osiągnięcia konkretnego wyniku, jeżeli zabieg został wykonany profesjonalnie i zgodnie ze sztuką.
  2. Odpowiedzialność cywilna:
    • Gabinet posiada ważne ubezpieczenie OC w Towarzystwie Ubezpieczeniowym, które zapewnia ochronę w razie roszczeń związanych z wykonywaniem zabiegów kosmetologicznych.
    • Szczegóły polisy:
      • Zawarta dnia 15.11.2024, na okres 16.12.2024–15.12.2025,
      • Ubezpieczyciel: TU INTER Polska S.A.
      • Gwarantowana suma ubezpieczenia 25 000 EUR na zdarzenie i 50 000 EUR łącznie;
      • W zakres ochrony wchodzi także ochrona NNW, ryzyka HIV/WZW, agresja pacjenta (klauzula 9 i 10), szczegółowo opisana w polisie.
  3. Klient przyjmuje do wiadomości, że Gabinet – pomimo staranności – nie ponosi ryzyka za niewłaściwe zachowanie Klienta w okresie pozabiegowym (np. nieprawidłowa pielęgnacja, ignorowanie zaleceń).
  4. Wszelkie szkody i roszczenia, które mogą powstać w związku z umyślnym lub rażąco niedbałym działaniem Gabinetu, będą rozpatrywane w oparciu o obowiązujące przepisy prawa oraz odpowiednie klauzule polisy ubezpieczeniowej.
  • 6 Płatności
  1. Ceny poszczególnych Usług podane są w aktualnym cenniku (w siedzibie Gabinetu i/lub na stronie internetowej bądź w mediach społecznościowych). Podane kwoty mają charakter cen brutto i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego – mogą ulec zmianie.
  2. Formy płatności:
    • gotówka,
    • karta płatnicza,
    • przelew bankowy (zadatek, ewentualnie całość według ustaleń, po wcześniejszym uzgodnieniu),
    • inne metody, jeżeli Gabinet je udostępnił.
  3. Rozliczenie kosztu zabiegu następuje bezpośrednio po jego wykonaniu, o ile nie ustalono inaczej (np. przy zakupie serii zabiegów lub pakietu).
  4. Pakiety i karnety:
    • Gabinet może prowadzić sprzedaż karnetów i/lub promocyjnych pakietów zabiegowych.
    • Karnety są ważne przez okres wskazany w momencie zakupu (najczęściej 3–12 miesięcy), po upływie którego niewykorzystane zabiegi przepadają.
    • Niewykorzystany karnet nie podlega zwrotowi, chyba że co innego wynika z indywidualnych ustaleń bądź obowiązujących przepisów prawa.
    • Warunki anulowania wizyt objętych karnetem są tożsame z zasadami określonymi w §3 ust. 6 niniejszego Regulaminu.
  5. Vouchery i kupony upominkowe:
    • Vouchery opiewają na określoną kwotę lub konkretny zabieg (jeśli tak wskazano).
    • Termin ważności (chyba że zaznaczono inaczej) wynosi 3 miesiące. Niewykorzystany w tym czasie voucher traci ważność.
    • Za niewykorzystane środki na voucherze nie przysługuje ekwiwalent pieniężny.
    • Brak odwołania lub przełożenia wizyty opłaconej voucherem w wymaganym czasie (24 h przed) może skutkować uznaniem vouchera za zrealizowany.

 

 

  • 7 Dane osobowe i polityka prywatności
  1. Dane osobowe Klientów są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) oraz krajowymi przepisami o ochronie danych osobowych.
  2. Administratorem danych jest Aleksandra Domoń Allure Lab, ul. Powstańców Śląskich 25a, 44-200 Rybnik. Dane przetwarzane są w celu:
    • realizacji usług kosmetologicznych,
    • wykonania ciążących na Administratorze obowiązków prawnych,
    • wystawienia dokumentów sprzedaży,
    • prowadzenia dokumentacji zabiegowej i obsługi klienta.
  3. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji Usług. Każdej osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do nich, poprawiania, żądania usunięcia i sprzeciwu wobec przetwarzania.
  4. Szczegółowe zasady ochrony danych osobowych opisane są w Polityce Prywatności, dostępnej w siedzibie Gabinetu (i ewentualnie online).
  • 8 Reklamacje
  1. Klient ma prawo zgłosić reklamację, jeśli uzna, że Usługa została wykonana w sposób niezgodny z zawartą umową lub niniejszym Regulaminem.
  2. Reklamacje należy zgłosić nie później niż w ciągu 3 dni od daty wykonania zabiegu (lub od momentu stwierdzenia niepożądanego efektu). Zaleca się formę pisemną (e-mail bądź pismo w Gabinecie) z podaniem:
    • imienia i nazwiska,
    • daty i rodzaju wykonanego zabiegu,
    • przyczyny reklamacji i żądania.
  3. Gabinet rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni roboczych od jej otrzymania. W razie konieczności zbadania okoliczności faktycznych Klient może zostać wezwany do osobistego stawiennictwa w Gabinecie.
  4. W przypadku uznania reklamacji Gabinet może zaproponować:
    • bezpłatną korektę/naprawę zabiegu (jeżeli możliwe),
    • bezpłatne powtórzenie zabiegu,
    • częściowy lub całkowity zwrot kosztów zabiegu,
    • inne świadczenia dodatkowe według uznania Gabinetu.
  5. W przypadku kwestionowania zabiegu od razu po jego wykonaniu, Klient nadal jest obowiązany uregulować należność; ewentualny zwrot nastąpi, jeśli reklamacja zostanie pozytywnie rozpatrzona. Gabinet może jednak odstąpić od pobrania opłaty, jeżeli okoliczności wyraźnie wskazują na zasadność reklamacji.
  • 9 Zasady porządkowe
  1. W Gabinecie lub miejscu świadczenia usług przez Gabinet obowiązuje zakaz:
    • palenia wyrobów tytoniowych (w tym e-papierosów),
    • spożywania alkoholu i środków odurzających,
    • wprowadzania zwierząt (z wyłączeniem psów asystujących),
    • korzystania z telefonów komórkowych podczas zabiegów (Klient proszony jest o wyciszenie aparatu w trakcie Zabiegu),
    • wprowadzania dzieci bez opieki – Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za dzieci pozostawione samodzielnie w poczekalni lub innych pomieszczeniach.
  2. Klient zobowiązany jest do poszanowania mienia i wyposażenia Gabinetu. Za wyrządzone szkody odpowiada zgodnie z przepisami prawa.
  • 10 Postanowienia końcowe
  1. Niniejszy Regulamin jest dostępny w siedzibie Gabinetu lub miejscu wykonywania usług i wchodzi w życie z dniem jego publikacji.
  2. Gabinet zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. O zmianie Regulaminu klienci zostaną powiadomieni co najmniej 14 dni przed wejściem zmian w życie, poprzez ogłoszenie w siedzibie Gabinetu i/lub na stronie internetowej/portalu społecznościowym. Nowe zapisy nie naruszają praw nabytych Klientów korzystających z usług przed datą wejścia w życie zmian.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego i innych ustaw powszechnie obowiązujących na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  4. Wszelkie spory, jakie mogą wyniknąć z tytułu świadczenia usług przez Gabinet, strony będą starać się rozwiązać polubownie.
    W przypadku braku porozumienia właściwy do rozstrzygnięcia sporu będzie sąd powszechny miejscowo i rzeczowo właściwy według obowiązujących przepisów, to jest Rybnik.
  5. Regulamin jest udostępniony do wglądu każdemu Klientowi Allure Lab. Korzystanie z usług Gabinetu jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
  6. Regulamin jest wprowadzony od momentu założenia działalności.